lycklig paaanik !!

jaa nu kan jag börja stryka lite saker på listan :)

22/5-24/5- debut tävlingar med den nya pållen !!
25/5-26/5- Np cup i piteå :) vi ska vinna!!
29/5-fixa naglar inför balen..
29/5-31/5- yran !! :) första matchen på fredag!
4/6- student bal :)
8/6-foto för studenten!!
10/6-För jag har tagit studenteeeen, fy fan vad jag är bra !!
1/7- jag och älsklingen flyttar ♥

tänk när allt är gjort :O shit nu får jag en såndär lycklig panik igen !! ;)


ska lägga in lite bilder på ferre också :)
oskar tog en massa jätte fina bilder från tävlingen :)
han var kung !! :D (hästen och oskar)

Kommentarer
Postat av: Erica

JAAA det tycker jag låter som en bra ide.. Vi super sönder innan tycker jag! Borde helt seriöst göra det någon dag.. Vi kan ju vänta tills du har gått klart skolan men sen....



Vart flyttar ni då? :D

2009-06-03 @ 11:01:09
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0