snäääp !

.. haha izza, jag säger bara snäääp!
så var de sagt  ;)

jadu, dagen började med att jag fick stressa ut med hästarna för att hinna och
sedan märkte jag att jag skulle inte rida förrän kl 10. haha så var de med de...
red pan apple, fick rida uta bara tusan men de var kul men svettigt. tror att jag
och nettan var minst lika svettiga som hästarna.
efter de snabbade jag mej med att luncha hästana. sen sprang till skolan och
hade lite samhällskunskap. sen var de dags för 2 timmar trav.
hade intervall träning och fort gick de ;) haha! nettan som  körde blixten (en fet nordsvensk)
hade ingen broms och han sprang rakt in i min rygg i full kariär så nu känns de ganska
inte så skönt i min rygg :P

efter de skundade jag mej upp till skolan igen, "hämtade" izza som väntade i soffan.
gick till stallet, åt lite mat. och red min egna lilla häst :) de gick jätte bra!
fast hon var ganska stark men de blev bättre på slutet. blääää vad slut jag va efter de men
inte var de dags att åka hem inte.... nejnej för sara andersson skulle fodra alla hästarna också!
jaa så de var bara att sätta igång att arbeta. men äntligen hemma! nu ska jag kasta mej i duschen och
sen springa över till oskar och jag kan lova att jag kommer decka som ett dyngrakt fyllo på en hård lördag kväll.

fattar att ingen orkar läsa men nu har jag ju iaf skrivit.
kanske att mamma iaf läser :)
godnatt !! /SA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, nej det är inte han på bilden.. Men vet du vad han berättade för mig.. dom ska flytta ihop!!!!!!!!!!!! FAAAAN jag döööör.... detta går ju inte längre..

2009-01-14 @ 22:30:28
Postat av: Izza

Haha nu är det ett riktigt hårt jävla SNÄÄÄP!!

2009-01-28 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0