I've just seen a face

I've just seen a face
I can't forget the time or place where we first met
he's just the boy for me
And I want all the world to see we've met

Oh, had it been another day
I might have looked the other way
And I might not have been aware
But as it is, I'll dream of him tonight
Li, li, li, lidididi

Gårdagen var lite spännande måste jag säga.
de började med att träningsdagbok på idrotten :)
de tror jag blir bra =)

slutade klockan kvart över tolv, åkte med nettan till
tandläkaren :P stackars vännen! vidare till innertavle
där unghästen vi rider in dängde av mej i backen ;)
men de var ju inte hela världen, jag lever ju och gjorde inte illamej
bara lite mör i kroppen ;)

till helgen blir de fest hos en kompis men jag ska nog köra tror jag :)

längar tills imorgon så jävla mkt så de finns inte !! ;D
hoppas hoppas hoppas ! fast jag vill inte bli besviken..


Asså killen, asså rösten !! ♥ helt ok, heeeelt  ok mer än ok om jag ska vara precis.

Kommentarer
Postat av: Izza

LOVE!

2009-01-28 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0