en dag före alla andra.

jag har varit i skolan en dag före alla andra och gjort mitt matte prov.
surt sa räven !! men de funkade de också...

åkte vidare till min häst och red :)
pratatade med emma och jonas ett bra tag innan jag tog mej hem.
väl hemma åt jag lunch och sen satte jag mej i bilen igen och
körde till kära innertavle till kära nettan ;) de va kul.

red unghästen, eller nettan red och jag longerade den innan.
lite smått galen men snäll när nettan väl satt på  :) fin häst de där !! :)


up up and away !! se så duktig hon är !! :)

nu sitter jag därimot hos oskar och hänger :)
men de är ju alltid trevligt :)

skola imorgon, inte allt för taggad men de är bara 154 dagar kvar !! ♥
jag länkar till sabbes sida:  http://www.studenten09.se/?d=11


seeya ! /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0