den blå helgen.

de vart en hejdundrans helg !
haha lördagen var både upp och ner  och hit och dit :)
men de var roligt ! men de jag inte kan förstå är hur
folk som inte får komma som endå kommer och vägrar gå!
vad gör sånna människor där? när dom typ känner
en stackars liten kotte som dom inte änns umgås med?!
jag skulle du inte villa va den personen. galet.

&
vissa människor borde inte ha kommit!
" jag har en hand på min arm"

Haha nettan hade tårtkrig där vid tre på natten!
kladdit kan jag lova, nettan hade tårta runt hela facet
och de var sylt överallt när vi skulle städa på morgonen!




nu ska jag till skolan.
kort dag idag för vi ar pa 100 på slutet av dagen.
sen ska jag hem och skriva en annons till min pålle.

Jag älskar dej oskar ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Din bakgrund är samma som tapeten på min fondvägg bara annan färg :P Did you know?? ;)

2009-01-20 @ 21:59:25
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ut på annons ikväll?:/

2009-01-20 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0