broarna runt =)

haha broarna runt på x antal minuter.
oskar kom på den smata ideen att vi skulle gå ut och gå när
jag slutat jobba, så ca halv nio började vi våran (ej medveten om)
långa färd. när vi hade gått över cykelbron och vidare till kyrkbron
hade jag tänkt gå upp men då drog oskar ur sej,
- vi går till maxi bron.
jag tror inte riktigt jag insåg vad som väntade men jag han bara tänka,
- va?! okejdå.
och sen var vi iväg.

riktigt trevligt endå fast jag inte hade någon mössa och gick i jeans.
men med mp3:n i ena örat och oskar i andra så känndes de faktiskt inte
så galet drygt utan rätt okej faktiskt :)

vi tittade på klockan  när vi hade gått till kyrkbron och då stod den på
20.49 och när våran långa prommis var över och vi var innanför oskars dörr
var kl 22.20 :) 1 mil, rätt okej endå :)
skulle lätt göra om de. tack för sällskapet ♥




 
Maxi/Kolbäcks-bron                                                    Kyrkbron



Tegsbron                                                                             Cykelbron

Kommentarer
Postat av: ecca

jaa du måste verkligen komma och hälsa på mig soon!!



haah jag kanske får ringa micke och snacka lite med honom.. han kanske iaf kan kidnappa mr.nice och skjuta honom med en amorpil eller nått. haha

2009-01-21 @ 10:26:05
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0