Uppdatering !!


Idag är de fet-tisdag

& Jag har tagit mej friheten att köpa mej en ny mobil.
de kom plötsligt men kändes helt rätt =)
den hade jag förtjänat.


det är mkt som hänger i luften just nu känner jag.

  • Flyttar till lägenheten snart :D
  • måste köpa lite grejer
  • hästen ska besiktas och säljas
  • flyg biljetter till praktiken
  •  STUDENTEN närmar sej med stora steg !!
  • Balen och balklänning ska fixas.

jaa som ni märker är de en del saker
och de där är bara de stora sakerna som ska fixas..

längter efter oskar gör jag också.. tycker att han kan komma hem från
fjällen nu!! men på torsdag!! :D puuuussss!!

gaaaah jag är nervös torsdag och fredag kommer bli två jobbiga dagar.
hoppas allt går vägen :)

/SA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0