irland eller inte?!





You're something special to me.
Friendship is something that money can't buy.
And if you need me, you know that I'll be there for you.
We'll always be the greatest of friends.
I'll miss you more than I can say.
And when I dream, I'll just dream about you
I'll only be a memory away.


when my world goes crazy.
Jag kan inte tänka, jag kan inte sova
jag kan inte göra nått, de snurrar bara
runt i mitt huvud. tålamod är inget för mej,
jag vill veta nu ;)

folk kan fråga mej en sak eller berätta en sak
men de går bara in och ut!! skicka ett mail snälla !!
kan de bara bli klart nu?!


älskade vännen, du är bääst ♥    

 
  Fast de ser ju rätt bra ut :) jag kanske åker till irland istället ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0