tråkigt..

.. jag har ont i min axel och jag har grymt tråkigt !!
oskar åkte till den andre oskar, för att se film men jag insåg att mer än en film skulle jag inte klara utan att tuppelura i soffan. så istället tänkte jag ringa karlsson eller engdahl men ingen av dom svarar  så nu sitter jag här ensam och har jätte tråkigt.. tror de blir till att ringa min trofaste vän nettan :) inte helt fel de heller.. eller kanske n helkväll i soffan med lite glass och en bar film. då gör de ju inget om jag råkar somna för då är jag ju hemma :)

ha de gott och ring gärna om du har tråkigt!
(emma karlsson och erica engdahl kan ju läsa den sista raden ordentligt)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej sötnöt.. Hade gärna dejtat dig, men befann mig ute i sillviken och sen dog telefonen.. Så nu går fanskapet inte ens att starta med laddare.. men vad gör man? Vi måste ses nån dag soon soon soon!! Puss

2009-08-23 @ 11:12:34
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0