ny vecka :)

den här dagen ser riktigt bra ut :)
ha börjat med att diska vilket kanske inte var så kul men nu är de
iaf bort gjort :) snart ska jag dra iväg med min inte så välmående bil
(numera kallad för lol bilen pga texten som är inrispad på sidan av bilen..)
till nettan, fixa lite i stallet och snacka lite skit med bäst bruden :)

sen ska jag till den andra bästbruden Emma k. vi hade tänkt dra ner en runda
till the city där de kanske blir en fika eller nått för de är ungefär de jag har råd med.

ikväll blr de höning på hippo och sen ska pappa rida :) oskar hänger med ikväll
så de känns bara roligt :D


jag är helt förälskad ! Ferrox - e:feliciano eu: racot


alltså killen !! http://www.youtube.com/watch?v=gMIWtMIuLcQ

Kommentarer
Postat av: Erica

Hehe så bra.. Men jag gav upp skogslivet och gav mig hemåt.. Jag är ledig hela veckan :) SÅ jag kan nog när som helst!

2009-08-24 @ 13:10:01
URL: http://justmeasiam.blogg.se/
Postat av: annika

va roligt att du trivs med ferrox!

ska bli roligt att följa era resultat..:)

2011-03-03 @ 06:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0