kräftskiva

herregud jag säger då de!
jag Sara Erica Katarina Andersson  har varit på kräft skiva!:O
haha de var nog mer arbete att få jag och emma att ta i kräftorna än de va att
planera och köpa in alla grejor !
 asså dom är ju på riktigt stora röda kräftor med ögon klor och rubbet! :O
faan de tog typ 30 minuter innan jag vågade änns peta på en :P
så inga kräftor för mej tack! jag åt klyckling istället ;)

http://tezzablack.files.wordpress.com/2008/08/kraftor.jpg





annars så fick jag och carro en lysande idee om att vi ska åka på en sista minuten resa !
camilla lät rätt så taggad också  så de hade ju inte varit helt fel :)
måste sätte mej och titta resor nu på en gång :)

sen ska jag hämta nettan och vi ska åka och rida en sväng :)

peeeece SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0