vk

vilken helg !
emma karlsson i fredags :) pluggade lite bilteori
vid datorn ;p haha vi var bra ;D
naturbruksdagen på skolan på lördagen.. (se bild i vk)

 haha !! sjukt va de vart blött !!
+ att de haglade så mkt att larmen på bilarna började gå igång !!

kvällen spenderade jag i innertavle, hos begger med gänget=)
de var lite blandat, haha men roligt :)

igår flyttade ja och pappa tillbaka lilla pållen till hippo..
känns tråkigt att måsta lämna ja och nettans stallstunder men
skönt att ha pållen på plats nära skolan:)

idag b´lir de stallet dirket efterskolan sen jobba och sen
hem=)

jag behöver hjälp med lite låtar känner jag, sitter fast i de gammla låterna och
kan inte slita mej så de blir lite svårt att skaffa fram en värdig dagens låt som är
både ny och bra.. förslag?

6 dagar kvar till 18årsdagen! peppad!!
+ nära körkortet nu! hoppas för allt i världen att jag klarar de!
och juste,grattis jesper 23 år idag =)

och fortfarande så äckligt sjukt!
http://www.youtube.com/watch?v=JqG4PNbmSfQ
titta !!
'

dagens låt: gavin deraw - dreams =)

/SA

Kommentarer
Postat av: Jenny

kanske du ska lägga in lite låtar på bloggen som jag och lina gjort =)

2008-09-01 @ 20:23:21
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0