jajjebus

up up and awayy!!
haha :p fick bara nå litet ryck :p

slapp dag ida också, har typ inte varit en enda normal skoldag på
hela veckan ;p sköönt :) var på universitetet idag också. eller efter lunch iaf.
barnen är helt galna på att slå på hästskor !! :O

nu har jag varit duktig och gjort lite bilteori=)
väntar bara på att mamma ska komma hem med lite sallad så jag kan åka och jobba
lite och sen hem och myysa framför tvn med dej :]

och jag har glömt att berätta en sak!
jag har fått en väckarklocka som lyser i taket!!
hur coolt är inte de?! jag manisk (tror de ordet passar in'?) haha!
iaf så älskar jag den ♥ tack!

sen har jag börjat bli förkyld.. de suger ..
men jag är endå så himmla lycklig just nu!
livet leker och allt är frid och fröjd =) kan de bli bättre?

är även astaggad på att åka på praktik ner till tingsryd i småland
med nettan i 4 veckor *!! de ska bli så sjukt kul så de finns inte!!
jag och nettan kommer få de sjukt kul !! fast frågan är
hur bra de kommer gå när vi slår ihop våra klocka blånda huvuden
och tar flyget dit :p hahha! vi är helt enkelt bäst =) ♥

sen har jag snaart införskaffat mej en ny mobil =)
för min snorgröna-fuktskadade-mörbultade-älskade telefon
börjar geupp nu. ibland funkar inte ljudet om man inte har högtalare på
och man vill inte alltid snacka med folk med högtalaren på om  ni förstår :p
så den nya skönheten blir SAMSUNG U600 EVO LILA =)




att den var ganska fin?! de tycker iaf jag =)
+ att den har mp3 och en 3.2 megapixel kamera=) nicebajs!!
 
åh, idag är en sån dag som jag skulle kunna skriva allt jag har i huvet :p
haha era stackare som måste läsa att strunt som ja skriver ..
men om ni har tagit er såhär långt kan ni väl komma med lite
partylåt-tips? för jag hade tänkt draihop en party skiva till imorgon:)

ska ju fira att jag och sofia har fyllt 18år och sen ska vi ut +
att min efterlängtade tatuering kommer sitta perffa på mitt ben imorgon kväll=)

sen har jag och nettan kommitfram till lite saker. fast jag ska inte draupp allt
men igentligen borde jag kanske göra de så att du som känner dej träffad
kan få en liten tankeställare men jag ids inte diskutera de:p haha!

ha en underbar dag och kväll=) och fundera lite över partajlåtar är du väldigt gullig!

tjingeling!=)
/SA

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha har du också gett upp telen? jag har också bytt upp mig nu :P haha

Party låt: Ge mig en öl- Vet inte vad artisten heter?

Den är king iaf :)

2008-09-11 @ 17:46:29
URL: http://chroniclesoflife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, Sara vi ska ut och fira jävel! :D

2008-09-11 @ 20:11:55
Postat av: Linnea

HAHAH, klockan! =D



2008-09-11 @ 22:10:57
URL: http://linnea2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0