Sometimes bombs fall quietly..

Har inte skrivit på ett ganska bra tag.
men livet rullar på med lite uppförsbacke i familjen.
på fredag vart de till å titta på hopptävlingarna=)
fredag kväll spenderade jag med älskade oskar & nettan =)
och philip (som nu också har körkortet) kom och spelade poker i innertavle :)
de var riktigt kul !! spöade skiten ur grabbarna ;D haha! + att vi spelade om
non stop godisar haha! vilken lysande ide´! nettan gick därmed hem som
kvällens vinnar men jag kom på en stolt andraplats ♥

lördagen vart de hästhoppning igen :) de var riktigt kul men fatta hur sugen jag
är på att få börja hoppa min egen pålle igen!
galet.



 My love <3



juste jag och nettan satt på unghästen i fredags igen, fatta vilken cool häst!! :O
de var min tur att vara test pilot och de gick alldeles utmärkt ! svängde och startade och stannade
utan några större problem :)

idag vart de ännu mera häst tävlingar =) och nu ska jag bara slappa framför
tv =) kanske att man skulle ta en prommis?

snart är de dags för jag och nettan att sätta oss på planet ner till tingsryd i småland där vi
ska spendera en hel månad bland massa hästar och hästbajs :D haha! ska bli sjukt galet roligt !!
vem vet, vi kanske blir kvar där nere? nej nu överdrev jag. kan ju inte bara lämna allt här hemma.

http://www.youtube.com/watch?v=RDC2YFjxNMw&feature=related
gå in och lyssna för de är helt underbart!! =)


Someone is waiting
Someone who understands exactly how you feel
Exactly how you feel
Someone is dreaming
Someone is hoping just that this will be the day
That this will be the day that you take your eyes off the ground
Out of the blue, you see that someone is looking right back at you



gokväll /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0