happpy !!

jaa vad ska man säga, rätt okej dag :)
haha flummade runt massa idag, för vi hade skolfoto
med tema 80-tal typ :P haha! klockrent säger jag då bara!!
lovar att så fort sabbe skickat bilderna så kommer dom in ;)

sen har jag fixat mp3 grej här på bloggen så lyssna på!
tack jenny för hjälpen och tipset :D
nu behöver jag inte ha dagens låt längre :p haha!
ska bara försöka mej på lite färg byte och så men de kommer ska nu se =)

annars har jag pluggat lite bilteori och ridit pållen :)
nu äre trav i 15 minuter de ni!! + 5 dagar kvar till 18årsdagen ! :D

okej nu ska jag inte skriva dagens låt utan jag ska bara säga hejdå!


/SA



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det blev ju riktigt bra med låtarna =)

2008-09-02 @ 20:19:48
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0