gaaaah!!

jaha, då  satt man i datasalen..
känns som att jag suttit här ett bra tag nu ;p haha!
håller på med ett arbete som man får kopiera all text utan att
ändra på den :p haha! meta är bäst!

förövrigt är jag allmänt less på regnet nu!
kanske solen kan titta fram för jag är badsugen ;p haha!
ja hade ju sagt att jag skulle hoppa från den stora klippan
i bräntis iår men de vart ju aldrig en färd dit..

gaaaaah!
snaaaaaart, mkt snaaart! fyller jag 18år! 4dagar :D jipppiii !
och om inte riktigt lika snart men endå väldigt snaart så
är de dags för min tattooo :D gaaaah 9 dagar kvar!



haha nu har jag delat med mej av mina gaaaah!
så ska jag återgå till arbetet..

haha dagens citat: snussska mej fett så jävla snygg !
haha klockrent!
tjingtjong!!
/SA

Kommentarer
Postat av: erica

GAAAAAH :)

Mr.Nice är helt enkelt Mr.Nice.. Men det är för tidigt för att säga nått. Men du kan andas ut det är inte 40 åringen! HAHA

2008-09-03 @ 16:21:22
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0