blaha blaha blaha...

ursch vad less jag är på att bara sitta och vänta..
har nu suttit som nått egg vid  dagtorn i snart 1 timme och bara väntat
på att håkan ska säga (skrika, han pratar så sjukt högt) några få meningar och sen får vi åka hem ..
eller till hippo sen till nettan och ridain unghästen :)

helgen var iaf as kul :D
var på corona med elina, gaalet vad roligt de va!


trodde träningsverken skulle vara ooolidlig men de va
den inte ;p dansade och skrattade hur mkt som hällst =)
hon är bara för goo den där bruden !!

i helgen blir de nationella tävlingar på hippo så jag och nettan ska
dit och gloo och elina också tror jag :D sen funderar jag
och nettan på att fara på ryttarfesten men vi ser ju om de blir såå.
annars ska vi nog ut nån stans :)

ska åka till lilla innertavle och flumma lite med emma karlsson hade jag också planerat :)
de var et tag sen så de blir riktigt kul :D

neej nu ska jag sluta dryga och göra nå vettigt..
tjing tjong :)

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0