är vi döda än?

slutade tidigt idag :)
har varit i kylan och slagit hästskor med
typ alla 4:or i umeå..
helt okej kul, bara väldigt kallt men ingen skola iaf :D

nu sitter jag bara och myyser och ska snart plugga lite
teori.. känner peppen nu :D

har varit 18år i tre dagar  nu och de känns riktigt bra :)
de kryper typ i kroppen på mej, jag kan inte sittta stilla
för på fredag kommer min älskade tattuering sitta på mitt ben!
märkt förlivet :)
sen blir de lite partyy och utgång på kvällen =) askalas !!

nu är den omgjord och klar ♥


sen måste jag bara fråga:
är vi döda än? huhhu!
nja men allvarligt. varför skulle gjorden
gå under pga forskare som ska prova sin grej?!
om den risken fanns skulle dom ju aldrig få prova den ;p


aja see ya soon!
/SA

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om forskarna skulle lyckas skapa antimateria och den kommer i kontakt med materia så tar dom ut varandra, dvs dödar varandra typ. 4nanogram (miljondels gram) räcker för att utplåna USA.. rätt läskigt.

fan vad jag är duktig och påläst :P haha

2008-09-11 @ 10:48:06
URL: http://chroniclesoflife.blogg.se/
Postat av: neeej

Du kan verkligen inte göra en tribal!!! Det finns inget inom tatueringsvärlden som är så hatat som tribals :( Du begår ett misstag.. Typisk white trash tatuering :(

2008-09-11 @ 23:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0