hejhojhaj

Är dålig på skriva känner jag.
men jag tappade som sugen när jag insåg att jag måste
designa om min bloggsida och jag orkar inte för de är så mkt piller.
men om jag bara hade lite tid så ska ni se att de säkert löser sej så
jag kan komma igång med bloggandet igen :)

ikväll blir de corona med bästbruden som jag lovat :)
var inte jätte taggad för tillfället men om ni väntar 1 timme eller 2 så ska
ni nog se att jag är peppad till tusen :)

just nu försöker jag få min dumma dator att inse att min mobil är
kopplad till den så ja kan föra över lite flummiga bilder men ja tror
datorn vaknat på fel sida idag..

lite sent påkommet kanske men här har ni lite bilder från isommrast ;)
och massa annat =) se och lär (hehe)



gokväll=) /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0