ont i kroppen!

tisdagen var igår och jag är glad att den är över!!
fyy faan säger jag bara jag har ont precis överallt i hela kroppen!!
nettaqn var nära tårar av utmattning och jag kunde inte annat än att skratta
av utmattning! haha! herregud!
puttade drog sleeet osv  stooooooora!!! halm bala längst stallgången in i boxarna hackade sönderdom
och spredut dom och sen drog iväg nästa! gaaalet vad jobbigt de va!
de låter inte så jobbigt men hade ni varit med eller sett balarna så hade ni förstått!
var typ nära på att geupp där ett tag!

iveckan har de inte varit nån kul vecka alls. har typ iunte ridit nått! eller joo om de lilla bruna ponnyn räknas
så okej den har vi ridit! annars har vi bara mockat och fodrat och släppt ut 30 hästar omdagarna.
de har föresten kommit ett gäng till unghingstar från öland så...

idag har de gått lite bättre :) förutom träningsvärken vill säga..
ska åka med på tävling till kalmar i helgen och kommer tillbaka på söndag eftermiddag.

nu är de lunch och jag ska ringa min mamma :)
vi har jobbat in helgerna som sagt så vi kanske ska åka hem några dagar tidigare istället eftersom att
de endå inte finns nått att göra på helgerna så jobbar vi hellre då och åker hem några dagar tidigare :)

jag saknar dej ♥
mega jätte mkt !!



hejhoj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0