ny dag

hehe den började med att jag ställde klockan på 05.55
istället för 06.55 :p så när vi klätt på oss och var start klara kom vi på att
vi var en hel timme förtidig :P

tur hade vi iaf för christina och emelie kom hem igår kväll med en häst
så hon hämtade oss på morgonen så vi slapp cykla i regnet :)
fast nu har ju dom åkt igen så vi får cykla hem.. men om vi hittar nycklarna så
kommer vi få köra cross resten av veckan :D  kanooon kul! :D

har mockat och grejat idag på morgonen. spolat av två hingstar och
dolatpå..
nu är de snart dags att gå ut och rida den lilla ponnyn och halla men
först en kopp med oboy =)
glömmde sladden till kameran "hemma" (där vi bor just nu) så jag kan tyvärr inte lägga in nå bilder men
ska försöka komma ihåg den imorgon :)

hoppas de går bra för mina små hästskötare där hemma som är så snälla och rider min lilla
pålle medans jag agerar hästskötare här i småland och lite fler pållar :P


vi hörs säkert imorgon :)

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0