myys helg

så var helgen snaart över.
har varit en riktigt bra helg måste jag säga =)
corona i fredags med bäst bruden nettan
 och film mys igår med oskar ♥ tyvärr ingen bio för
de var utsåldt..

plingade lilla tilda som vi mötte upp på corona så de var väldigt kul!!
har inte träffat henne på jätte länge! haha och lite roliga minnen han vi me att snacka om
+ att komentaren jag fick på sms dagen efter ägde!
"alltså jag har ju som ingen aning om hur och varför jag for hem..
jag fick dock med mej en cykel"



hunnit med att ligga i sängen halva
dagen + att raka pållen så nu behöver hon inte svettas bort =)
nu väntar jag på erca engdahl och hanna + hennes pojkvän.
dom ska titta förbii ett tag sen ska jag dra vidare med oskar till
säävar :) de blir bra.

nu ska jag göra mej klart=)
/SA

Kommentarer
Postat av: Erica

Trist att vi inte hann komma. Det får bli en annan dag. Måste ses i veckan iaf!

2008-10-05 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0