måndag i södra småland

tror att alla var väldigt slitna i morsse när vi klev upp men slapp iaf cykla eftersom att dom
kom hem igårkväll :)
spelade lite spindelharpan med två färger för första gången och jag fick ut den !! :D
faan vad bra ja va! + att oskar spelade samma på andra sidan av telefonen alltså
hemma i umeå och vi fick exakt samma antal drag och poäng!!  jag tror att de är ödet ♥ haha!

dagens schema är lite anorlunda jämfört med dom andra dagarna.
dom åkte iväg till öland idag istället för flyinge för att hämta löite hästar men kommer tillbaka ikväll :)
2 ponnysar ska rakas, vi har halmat 6 stora boxar med hur mkt halms som helst!! shit har aldrig sett så
mkt halm tror jag så nu har jag och nettan ont i armarna! annars är dagen ganska lika. lite fler hiongstar att
ta hand om bara.. ska bli spännande att se hästarna som kommer ikväll :D

aja nu äntligen äör de lunch. de hatr varit en fartfylld morgon så vi förkänar lunchen :)

vi hörs kanske imorgon !
ps ikväll ska jag spela ännuy mer spingdelharpan och kanske ska ja slå på stort och
försöka på den svåraste graden med 4 färger men de tål att tänka ¨på!
tjingtjong !!
/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0