lördag

kändes  lite tungt att kliva upp en lördag morgon för att jobba och sedan inse att de inte blir någon helg för ja och bästbruden men de är smällar man få ta antar jag :)
har de iaf rätt lungt idag:) solen skiner ´men de är lite kallt bara..

händer de  nå roligt där hemma? =)
uppdatera oss för vi är nyfikna!

annars fick vi ju lite uppdateringar igår kväll..
hehe jaa folken verkar ju vara dåliga på hålla ställningarna nu när vi
är borta ;) fast jag tror dom klarar sej bra  :)  nej men ni håller säkert ställningarna åt oss :)

nettan läste att "att vara snäll" är med på innelistan så därför åt vi lite
pepparkakor för att komma högre upp på listan ;)

just nu sitter och och försöker hålla värmen med lilla vovven i knäät men jag lyckas inte så bra!

tjing tjong, vi hörs säkert imorgon och då ska jag verklogen försöka komma ihåg kameran!
over and out /sa och al

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0