lääs

en ny dag med nya möjligheter.
började dagen med att springa ut med alla hästar i de
inte så trevliga regnvädret! sen fick vi utskällning av våran lärare
pga massa saker (mamma bli inte orolig) sen började hon gråta som vanligt.

efter de hade vi lite svårt att ta henne seriöst men de har vi alltid haft så
inte så stor skilnad kanske..

sen var de dags för lunchning av hästarna men då
hade vädret lugnat sen en gnutta. :)
tillbaka till skolan och räknade lite foderstater och sen tillbaka
till hippo för att räkna ännu mer foderstater fast på riktiga hästar :P
så nu kan jag räka en passiv foderstat om ni ville veta ;D

efter de var de dags att springa ner till skolans travstall och
nu var vädret äckligt igen. mia sågade förfullt medas ag och erica hammrade
plankor som tooookar, och älskade nettan fick vara fastfrusen spikhållare ;)

spikade och spikade och spikade... nu gör handleden ont men smllar man får ta.
de va ett himmla springade men efter de så sprang jag tillbaka till hippo.
red challe smörjde mina grejer och jobbade (fodrade alla hästar) klart!
sen tog jag lillebil och kördfe iväg till nästa arbete. städade på som attan! fint vart de :)

och nu äntligen sitter jag hemma :)

Hör upp alla !!
min häst är helt frisk och nu är de full rulle :D

/SA

Kommentarer
Postat av: Rebecca

va skönt att hon är helt bra nu :)

2008-10-11 @ 11:59:43
URL: http://bereccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0