i övermorgon:)

sitter inne i värmen ett litet tag.
de är bara jag nettan emelie robin och matilda kvar på gården så vi
passar på att slappa lite. de har vi förtjänat :)

i söndags var vi iväg på tävling i kalshamn eller nått sånt  :P
de var kul, många fina och dyra hästar ;) haha!

idag har vi hamlat igen :P haha lyckas alltid skriva när vi halmar.
och de är ju de drygaste :P
de har kommit en skimmelponny som jag är helt förälskad i !!
jag vill haa den ! fast de är ju en ponny så nejtack.
sen är den inte så fin att rida. (men kommer bli)
ägarens komentar: "jag har bara ridit den i ena varvet för den krånglade så mkt i de andra"
ursäkta ?!! herregud ! så synd att en sån fin ponny ska komma till såna människor!

kommer snart hemm iaf :)
har jobbat in helgerna så vi ska åka hem på fredag :D  de blir
jätte bra :) även om vi har väldigt kul så ska de bli skönt att komma hem ♥

och tack elina! jag hoppas verkligen nu !
gaaah, på söndag gäller de :)

ha de bra alla! så ses vi snart =)

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0