heliga myyys dag

åh, söndag.
söndagar har alltid varit min heliga dag!
den dagen då man kan ligga i sängen och bara myyysa hela
dagen lång utan att skämmas. ♥ men icke. jag och nettan vaknade med
tunga ögonlock till väckarklockans äckliga ringande och de var bara att dra på
sej ridbyxorna och cykla i de blåsiga vädret till de matglada hästarna.

fixade klart på  morgonen med foder och mackande och sedan
red 3 hästar. fixade hingstarna i hagen och kände oss allmänt ensama med
tanke på att lilla vovven inte var med oss idag.

gick till kontoret för att ta en kopp varm choklad och titta till datorn och gissa vem som
kraffsar på dörren? både jag och nettan sken upp som solstrålar och dagfen var räddad.
lilla söta salvi stod utanför dörren och väntade på oss :)

just nu väntar vi bara på att familjen kjellson (med hästskötare och hästar) ska komma
tillbaka från flyinge så vi kan hjälkpa till med de sista och sen fodra och åka till affären och köpa lite
mat. och snälla håll en tumme för att affären har öppet på söndagar för annars blir de grööt till middag
och de vill jag inte haaaa!!! :p

aja nu kommer vi snart hem. eller jaa 2 veckor och 4 dagar.

hoppas ni andra kan njuta av min heliga söndag framför tv nerstoppad under filten.
hejdå ! /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0