fredag hela veckan;)

haha så sa då jag och nettan igår ;)
tolka de som ni vill :)

jag och nettan har tjatat om pizza hela veckan och hittade äntligen
en pizzeria hahaha och vad tror ni vi köper?
joo kycklingsallad!! hahaha vi är ju inte helt normala så de kanske får
bli pizza ikväll istället :)

dagen började som vanligt med en cykeltur och sen mocka fodra släppa ut osv.
longerade 2 hästar. ett litet monster som bara kan galoppera i korsgalopp :p haha
nej men inte riktigt men nästan.

juste! de finns en polack (fast jag vet inte att har är en polack men vi kallar honon för de) går även under namnet mr p!
iaf. jag ville bara skrika på honom! för igår så blinkade han sådär flörtigt med öga och jag dissade och tyckte han var lite små läskig och såå men då idag, så skulle jag släppa ut cisco (en av hingstarna) och han var lite stållig och bråkig,
tror ni inte på faan att han började smacka på så cisco får ennu mer damp och lilla jag kände men liten som en
kotte och höll på bli översprungen typ 100 gånger för han sprang bara omkring i cirklar eftersom att mr p hade äggat upp honom med villja!! :O gaaaaah vad arg jag blev !

aja åter till vardagen, de har rullat på som vanligt och nu har vi lunch.
ska rida ponnyn och halla efter lunchen och tvätta lite hästar=)

sen måste jag och nettan  bara få gapa ett tag.
jordbävning i lilla umeå? :O herregud! hur gick de till?

tyvärr har jag inga bilder idag heller men ska försöka fixa!
fast vänta ni kan få se den fina ponnyn!!
     snygg va? ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jordbävningsrapport!!



Maria Greus hus på Kronoparken skakade till igår vid 21 tiden och Kicki vaknade mitt i natten i Innertavle av att det skakade till. På Teg allt lugnt eller så sover jag och pappa väldigt hårt :)

2008-10-17 @ 14:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0