what goes around comes around

05.35 vaknar jag av att oskar tassar iväg till toan.
jag somnar om (så jag antar att han  var borta ett tag) och när
han kommer tillbaka berättar han att han fått kräksjukan. suck
nu vet jag ju vad som väntar !

men en  annan lite trevligare nyhet är jag jag och min älskade
erica engdahl ska utomlands!!! asså snälla värd. fatta hur taggad jag är!!
vi har lie planer på cypern, visst låter de underbart?



jaa de ser ju inte helt fel ut måste jag ju få tillägga !! ♥


annars har jag planerat att åka till öviksbadet på lördag eftersom
att alla bangade i helgen... sp packa era badväskor för här ska de
badas :D hahaha!

helgen som va bestod av: costas (tror de stavas så) på fredags
kvällen med oskar andreas och peter. de var mysigt.
och en trevlig innertavle kväll på lördagen, den började hos nettan
där jag oskar och nettan såg på vänner och sen gick ut och busade lite med hundarna och sen åkte
till alex (eller gick till andra sidan staketet kanske jag ska skriva'). de va väldigt kul =)

känns som att jag har varit vaken lääänge..men klockan är bara halv åtta så
de kommer nog bli en låååång dag..

ha de bra *=) /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0