på andra sidan bron.


jaha, här sitter jag på andra sidan bron och bara njuter av snön.


jag fick värsta suget att göra om min blogg och har värsta ideen i mitt huvud
men de verkar vara något fel på sidan just nu... så jag tror jag väntar tills
de fungerar som den ska annars kommer jag bli galen.

för övrigt kommer kära elina hellberg  (alltid lika kul :D ) och britta lindgren och
äte lite tacos med oss ikväll =) de blir mysig.

ska snart boka en utlandsresa (fast de blir inte att åka förren nästa jul)
tydligen vill familjen andersson till en ö utanför afrika nån stans.
och jag som också hör till familjen (tro de eller ej :P ) är nöjd så
länge de är sol och bad väder =)

annars var nog planen att åka utomlands nu när jag går ut skolan.
jag siktar på bulgarien. nån som ska me? :)

nje men om man skulle ha tagit tag i de okontrollerade livet och göra sej klar.

vi hörs :) /SA

Kommentarer
Postat av: erica

VI SKA UTOMLANDS!!!

2008-11-23 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0