innebandy & träningsvärk passar bra ihop.

jaa jag säger då de :P hade innebandy turnering på skolan.
först hade vi idrott då vi spelade 1 timme innebandy för
vi ville "värma upp". de var ingen smart idee kan jag säga dej!
hahaha! efter den timmen var de lunch och sen startade turneringen,
vi spelade innebandy från 1 till halv fyra! :p haha! galet va kul de va!! :D
och vårat lag vann så klart ;) gaaaaalet! åh, jag vill bara sringa och spela
mera! och massa mål gjorde jag också :) de va riktigt kul
att få känna på innebandy klubban igen ! så tack kära läa medlemar,
sofia, sabbe, anna, tilda och käraste nettan för en kanoon dag!




efter skolan var de bara att dra direkt hem och kasta i sej middagen
för at sedan befinna sej på ica klockan 5 :) asså jag gillar verkligen att jobba på
tisdagarna, för då jobbar jag med carro och de är väldigt trevligt !

just nu sitter jag och lyssnar på lite jason reeves, han är ju bara helt underbar !!
jag är typ helt såld på två av hans låtar (eller har varit rätt länge), jag blir aldrig less !!




och DU, ja du vet vem du är.
du måste bli frisk nu. jag saknar dej ♥
asså de är konstigt de här med kärlek.
jag kliver lixom upp på morgonen och hoppas att när
jag vänder mej om och säger godnatt på kvällen
så önskar jag att du är stålt över mej.
och de som är de sjukaste är att jag tror du är de :)
och de känns riktigt riktigt bra :)
och ja är stålt över dej!♥

Maybe it's hard to see that someone is the right one
Well I hope that someone is me
Someone is me
Someone is me
I hope that
I hope that someone is me




And I can't wait to fall asleep
Slip into my dreams where we can dance upon the stars

Godnatt /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0