håll andan!

morgonen började bra :)
åkte till stallet, släppte ut hästarna och
sen skuttade jag lite med min lilla pålle :D
iiiiiii fatta vad roligt de va !!

vidare hem och bytte snabbt om för att sedan
bajka till frissan=) så nu är man blåndagre och
klippt ! nicebajs!

hem igen och kastade i mej lite fil
och har varit så galet duktigt. håll andan alla!
för sara andersson har räknat matte!!! :O
en hel sida 16 tal + massa "undertal" (typ abc uppgifter )
heeelt sinnessjukt.

annars rullar livet på.
för andra i familjen går de lite uppför men
jag tror nog att de kommer lösa sej med tiden=)

i helgen var de tyvärr väldigt lungt.
är fortfarande lite butter för att ingen annan än
jag och henka var taggade på att gå ut så då vart jag väldigt
otaggad! men oskar och andreas räddade min kväll
med biljard. men tyvärr sög ja i de men fick in några bra träffar ;) haha
men ganska många fler dåliga träffar (och även inga träffar alls)
hahaha. kul vare iaf. sen såg vi en film fast jag somnade så klart.
så roligt va jag ;p

taggar iaf fredag :) då blir de paaryyy för fulla muggar!

nu tillbaka till den fruktade matte boken.
men de är bara ungefär 1/2 år kvar tills skolan är över föralltid!=)
så jag sicktar på andra gången gillt på matte kursen annars får de va!

hejsvejs!
/SA


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag och Persbrant har tagit en liten pause just nu men det kanske kan tas upp senare. Måste nog säga att Mr.Nice har ögon som Mickemannen.. Men det är något med honom som är starkare än persbrandt.. Det är en hemsk tradegi..

2008-11-12 @ 13:49:12
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0