en bra dag =)

började igentligen kl 11.50 :) nice !!
fast jag va så duktig så jag har ju räknat matte.
har som sagt vunnit innebandy turneringen så vi vann
några riktigt fula tröjor som de står forslunda på
så vi bestämde oss att pimpa dom lite ;)
haha iväg till ÖB och köpte glitter pennor som vi nu har
kladdat med på tröjorna så de ska glittra lite fint ;) haha!!



efter skolan åkte ja och nettan till innertavle för att rida unghästen.
haha tro de eller ej men vi tog oss inte in i hagen, nån hade
skruvat/spikat igen dörren? och den va ingen ingång på linorna? :S
hur sjukt är inte de?! hahaha!

nu väntar jag på oskar och sen blir de mys vid tvn tror jag :)
men först ska pappa som just nu står och bönar och ber som en
liten 3åring som vill ha godis :P haha! han ska iaf visa mej nått
program som han är så stålt över så jag får nog lov att sluta.

puss /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0