borta bra=)

.. men hemma bäst? jaa så är de nog :)

har som ni kanske förstår tagit oss he från småland nu :)
saknar de lite men samtidigt ganska skönt att vara hemma hos alla nära och kära
och få vila upp kroppen lite =)

massa ledig tid har jag nu. typ 2 veckor ;)
de är jävligt skönt men jag har endå massa grejs att göra.
hästarna ska ut på morgonen och ha sin lunch (så ingen sovmorgon)
och sen har jag ju fått jobb på ica :D wiiiie! ska dit för första gången
ikväll och jobba =) de blir riktigt kul!
kommer troligast jobba tisdag och torsdags kvällar mellan 17.00-20.00
och lite helger nu och då :) så de blir inte lika tomt i plångkan ;)

nu ska jag till stallet och rida min älskade häst sen träffa nettan nere på stan :)

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0