fucked up.

sämsta dagen i mitt liv !!
jag erkänner jag är helt förstörd !! och jag vill bara skrika!!

pållen har en liten senskada, men vad faan hjälper det
att det att de  är en liten senskada när hon ska vila i 3 månader..

önskar att allt var som när man var liten, när man kunde gråta
och sedan känndes allt mkt bättre.. jag har provat men det hjälper inte..
hon står fortfarande i sin lilla sjukhage och ser ledssen ut !

tycker så sjukt synd om henne ! hon vill ju hoppa opch springa.
hon är inte en häst som tycker det är skönt att stå i hagen och bara
vila sej i form.. förbannade sena !!

sen blir jag lite små irriterad att veterinären först hade tänkt
skicka hem oss för hon trodde att det berodde på såren hon har fått av skydden
eller kanske att hon hade ont i ett knä.. men som tur var sa jag att jag
verkligen inte trodde att det berodde på de och att jag endå ville göra ett ultraljud..
nu ska jag inte klaga på veterinären för hon var väldigt dukig och hjälpsam men endå..


där rök hela min planering på att tävla så mkt som möjligt
i sommar för att sedan sälja min älskling...
aja det possetiva är iaf att jag får ha kvar henne ett tag längre...

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you !! <3


tack iaf alla som ställer upp för mej och lilla pållen:) vi får helt änkelt vänta och se
hur det blir till hösten ..


om nån behöver hjälp med sin häst är det bara att höra av sej för jag är frivillig !!



 
för att tala om nått helt annat så går iaf flytten till teg imorgon:)
det blir kanske lite roligare.. nått annat att tänka på..

/SA

Kommentarer
Postat av: flippen

du får gärna komma o rida dennis :]

2008-05-20 @ 08:52:34
Postat av: Hannah

Du får roa dig med att leka med min häst så länge :D

2008-05-26 @ 18:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0