torsdag =)


♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥           ♥            ♥             ♥            ♥             ♥           ♥             ♥



Jaha jag klev upp klockan 08.40 piggare än piggast.. fattar inte att när man
väl får sova då kan man inte sova !!

igår på träningen gick det verkligen inte bra !
skulle hoppa bana på 120 men så fort jag inte lägger henne perffekt så blir hon sur och
stannar.. sen blir hon as stressad och kraffsar med hoven eller står raktupp på två ben !! :O
det är ett under att hon inte stegrat över för hon har varit nära flera gånger !!
så nu har jag bestämmt mej för att hoppa 1m och 1.10 ett tag för det är där hon känner sig säker
och jag med så det blir nog bra =) roligare att gasra runt och ha roligt än att pressa båda hon och mej på 120
och misslyckas.. tappar bara självförtroendet på oss båda  !!
och jaa min häst har seriösa humörsvängningar och kan bli så jävla sur ibland, men det är
lite av hennes charm :] jag älskar henne fast hon är en lite knäppis !! :)

idag ska jag först fara och luncha hästarna sen ska jag hem
och sen ska jag tillbakatill stallet och rida, sen jobba (fodra hästarna) sen
ska jag ha lekition för en nybörjar grupp kl halv nio =D det ska bli skit spännande !!
hoppas det går bra :)

idag har jag och älskipälskii varit tillsammans i 1år & 2månader ♥
thank you !! i love you !! ♥   




ha en bra dag =) /SA



♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥           ♥            ♥             ♥            ♥             ♥           ♥             ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0