Nyhet för mej!




Hej ! =)

jag inser att alla har börjat med blogg
och jag tänkte att jag kan ju inte vara sämre än att ge det en chans :P
men just nu får det seut såhär, tänke dra hit min bror så han kan hjälpa mej fixa till sidan så den blir snygg
och så:)

v.13 har börjat och jag har äntligen påsklov !! 
kändes riktigt skönt att få ligga kvar i sängen och sova när
älsklingens väckarklocka ringde och han fick stiga upp och åkaq till jobbet ♥
glädjedödare som jag är :P
¨

så ikväll ska jag ta bussen till innertavle och va lite social med innertavleborna !
alltid lika trevligt =)

                                                     


då kan jag stryka "att skaffa en blogg" från min "att göra lista" ;) haha!

ha det kung !! och tipsa gärna  om musik !!

/sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0