nå fel?

asså är det min dator eller är det nå fel på blogg.se ibland?


igår kväll var jag i innertavle åkte/körde jag skoter !! :D
det var as kul !! sen bakade vi muffins och spelade kort.
jag måste erkänna att jag söög !!
vart en tidigt kväll men det kändes ganska bra att åka hem till
älsklingen och se lite tv sen var det faktiskt godnatt=)

justnu sitter jag och tittar på björn gustavsson=) vilken kille asså !! haha !!
http://www.youtube.com/watch?v=4ZDCJ4d8nMk&feature=related
klockreen !! ;D

nu sitter jag och väntar på att stina ska ringa så vi kan gå ut på en liten prommenix
och sen ikväll blir det träning :) och kanske en bra film eller nått !

nu ska jag fortsätta klicka runt här och se om ag fattar nått av sidan..
och jag måste erkänna att jag längtar lite tills min bror kan hjälpa mej fixa till sidan för
det ä lite små kul :D tjingeling !!
'


 /SA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0