konstig känsla..

det är verkligen en konstig känsla när
man möter sin farmor och faster på sjukan
av en slump och sedan får veta nått riktigt allvarligt.
det är som svårt att ta in så mkt helt oförbrett..

 efter jag slutat jobba var jag förbi en sväng hos farmor
och pratade med henne och fick 3 par rååå fina 
tjockis sockar :) i love them !! 
sen vidare till bror min :)
 
och i morsse vart det lite panik.
jag och jesper vaknade tio i sju,
båda börjar kl sju !! men jag kom i tid !!
dock väldigt nyvaken !! ;)

nu ska jag sätta mej på gulafaran och
rulla vidare till innertavle :)
btw, mina föräldrar är i usa och det är 44 grader
där borta !! ville bara säga de eftersom att jag inte är
de minsta avvis !!

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0