:)

midsommar vad guuuld :)
och nu är det åter till verkligheten..


           jag                              älskipälskii                   grabbarna               




evelina & hamus    jag &hampus


5 veckor kvar att jobba i sommar, känns drygt men om det sk vara sånt här väder så är
det ju lika bra att jobba och tjäna lite stålar :)

ikväll blir det nog inte så himmla mkt, sävar bruden erica kanske kommer och hälsar på :)
det skulle ju vara super kul !

måste ju bara berätta om min natt :P haha ! för det första så sov jag och jesper hur länge som hällst på söndag morgon så det var lite svårt att sova. när vi äntligen somnat vaknade jag av att det var as varmt i rummet och när jag väl somnade igen så drömmde jag massa hemska drömmar så då vakande jag ingen och igen och igen och tillslut när kl var tre på morgonen så tänkte jag skaka liv i jesper och säga att vi skulle för flytta oss till mamma och pappas rum ( dom är i usa och deras rum är inte lika varmt) men då var jag för trött för de så då sov jag nån timme och sen vakande igen och sen ringde väckarklockan.. suck..

nej men om man skulle hoppa i duschen nu kanske :)

höjj höjj /SA

Kommentarer
Postat av: anonym=)

vilken härlig blogg du har,

inte för kladdig utan stilren och enkel!=)



kul att läsa :)

2008-06-23 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0