efter..

ja som jag sagt i några tidigare inlägg så ligger jag lite efter :P
haha ! kommer aldrig ihåg att skriva ! men så är de när
man har mkt att göra :)


skolavslutning i onsdags !!
kändes riktigt bra!! Ett år kvaar tjalalalala !! :D
hallelujah !! 1 år kan inte ta så lång tid =)


  sommarbarn

hästen skrittas fortfarande och imorgon
ska hon få flytta till innertavle:) det känns riktigt bra!
men bara för att jag inte kan rida min egen häst
betyder de inte att jag inte fått rida:P nejnej!
hanna har varit så snäll att jag fått rida hennes pålle
+ att karin kemi har satt mej i hårt arbete genom att rida hennes
två hästar :D det är ju jätte kul !!
(sen finns de ju lilla jackpot i gunnis som jag ridit en gång) =)


har haft sommarlov i 2 dagar + 2 dagar till sen blir det att jobba
och tjäna lite mer pengar=) känns lite halvdrygt att jobba hela juli när
typ alla är lediga men så är livet :)



                                            sommmmmmar !!

hoppas på att grabbarn jesper och hampus ska ta tag i norgeresan så jag
kan få hälsa på min egna lilla filippa ! :] vore sjukt kul !

chill kväll hemma hos mej ikväll=) hoppas nettan kommer !!
ponny ridning med nettan imorgon på dagen sen karlsson på kvällen :)
det blir jättebra !!



nej nu ska jag gå.. /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0