värsta sprinterna :P

haha v'rsta sprinterna (sprintarna ) vad faan heter de!?
jag och nettan ha varit ute och sprungit !!
ojoj säger jag bara.
men nu är de dags att få bort fettet :P men jag tror de har växt fast!
+ att vi skulle träna magen med 8 olika övningar som vi hittade i
en tidning, men jag kan ju säga att inget tog på magen..
eller jag skrattade så mkt att ja tillslut fick ont i magen men
inte faan var de pga plattmage -övningarna!



iaf så blir de att gå 1h efter vi ridit varannan dag och springa
"jacksson" varannan dag  =) och 100 situps varje dag ;)

annars har jag jobbat idag i solen :D gick finfint !!
+ ridit samanta (linnea skrittade maja:) ) allt gick kanoners !

nu blir de till att göra nått dom sista timmarna innan jag ska sova!
uppe innan tuppen you know ;)

dagens låt : paramore- let this go =)

tjingtjon! /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0