värsta cyklisterna ;D

haha jaa värsta cyklisterna vi är ;)
idag vart de ingen prommis för jag och bästbruden
utan en cykeltur från innertavle, genom tomtebo och vidare till
ålidhem :) sen tillbaka! måste säga att vi är stolta över oss själva!
imorgon är de löpning igen =) ser inte fram emot de så himmla mkt
men nu när vi endå är igång så kör hårt !!

dagen som denna har varit finfin=) upp tidigt som vanligt till jobbet!
blocka ogräs i rabbaterna (i de fina vädret) har hunnit med att hata
feriearbetanra och älskat dom ;P dom är ju som roliga men ibland
går de inte fort för dom stackarna.. keep up the (good) work !

efter jobbet for jag till innertavle och skrittade min älskade pålle
(kan inte annat än skartta när jag är med nettan) sen tog vi som sagt
en lång men trevlig cykeltur! så nu har jag cyklat mer än en mil ;)
dendu!

efter de var de vidare till nästa bybo, emma k =)
åkte in och handlade  tacos och lagade maten sen var de
en riktigt rolig middag tillsammans med emma och totte (pappan i huset )
haha jag tror aldrig jag skrattat så mkt kring ett middags bord! kommer ha
träningsverk i magen imorgon!!



Dagens låt: the goo goo dolls - name
ja kan bara inte slita mej från de bandet !!

tooodeloo!

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0