en riktig vän! <3

Dagens låt tips är:
linkin park - in between !
ladda hem och njut!

har försökt hålla mej sysselsatt utan att bli uttråkad
men det är svåårt när man gör samma sak hela tiden..
jag behöver en arbetskamrat så är det bara!

jag tänkte hoppa i duschen nu snart,
sen bär det iväg till pållen en snabbis som vanligt=)
kasnke man har tur och slipper gå i regnet
men ja tror ju knappast de..

grattis till philip som fyller 18år idag:)
och grattis i efterskott till jocke som fyllde 27år igår:)
jag har räknat, det är exakt 60dagar kvar tills jag fyller 18år!
och det är lika med 8 veckor och 4 dagar! aha! ;)..

I wonder, how am I supposed to feel when you're not here
Cause I burned every bridge I ever built when you were here
I still try holding onto silly things, I never learn Oh why, 
                                all the possibilities I'm sure you've head


i got no  reason to cry
du är en riktig vän! <3
tjingtjong nu ska jag dra vidare!

det skulle kännas bättre om du kom hem=)
men det är ju lättare sagt än gjort!


/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0