tankeställare

asså jag blir alltid lika rörd när jag läser hennes blogg!
hon skriver på ett sätt som gör att jag börjar fundera.
inte bara på de hon skriver om utan på allt möjligt, vännerna,
kärleken, livet helt enkelt. både på ett possetivt sätt och kanske
inte alla gånger men även på ett lite sämre sätt..

vad är kärleken igentligen?
nått som alla människor hittar så småningom?
kanske 1 gång eller flera gånger?
i en annan person eller i nått annat?

vilka är dina vänner?
kanske är de dom som får dej att skratta och må bra
men även får dej att stå med bägge fötterna på joden
och gör så att du inser att ibland suger livet hårt.(pånågot sätt)

jag förstår inte, när är du vuxen?

vem bestämmer de? blir alla vuxna eller blir nån vuxen?


vem är jag? jag har trott att jag vetat de men när jag läser

din underbara blogg får du mej att undra!

för du verkar så himmla säker!


tack erica engdahl!

http://justmeasiam.blogg.se

ni borde verkligen läsa!

du är min älskade vän,förebild och så mkt mer!!
/SA


Kommentarer
Postat av: erica

MEeen sara nu börjar jag gråta.. så där får man inte göra.... Fan va sööööt du är gums!

2008-07-24 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0