starten på sommar 08

.. en sån underbar dag !!
första lediga dagen (förutom helgen), spenderade
den så klart med bästbruden nettan ♥ men först lite solning på
balkongen=)

       älskevärt !!

efter de var de dags att springa ner på stan och träffa
kittis :) vi snurrade runt ett tag tills nettan lyckats ta sej ner på
stan efter massa rappel med bussarna..
där gick vi omgring och köpte lite kläder och bara chillade=)
helt underbart ! Erica (engdahl så klart) kom ner till stan och
lämnade mina shorts :) thansk hunny !! <3

efter ett tag åkte kittis till satllet och jag åkte iväg med elia och johan
och den suuuupersöta skrutten!!  åh jag vill också ha en sån lite
skrutt hund! söötaste jag sätt tror jag bestämt! :D

tillbaka till nettan igen (på stan) shoppade vidare :)
mkt trevligt måste jag säga!! här har ni lite smakprov på
våra inköp :)
    
 i like it !! så nu är vi redo för storsjö, ska bara shoppa lite små prylar sen åker vi =)

dagen fortsatte till innertavle och hästarna :) sen tillbaka till teg, åt midda på subway=)
och nu sitter vi och degar i soffan :) ska fixa lite smågrejer ikväll och nettan ska bli min
natt gäst inatt =) haha !!

Dagens låt: john legend - ordinary people

tjing tjong !!

/SA (NL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0