soool!!

Vaknade i morsse och insåg fort att solen lyste så de var snabba ryck upp=)
jag och emma chillade lite på balkongen sen drog vi vidare till hennes altan
där vi låg och pressade ett bra tag :) häärligt att solen äntligen kom!!

sen drog jag hem och duschade och lilla elina kom och hämtade mej.
vi började bilfärden (som jag aldrig trodde skulle ta slut) till en sjö
mitt ute i ingenstans!!
men det var mysigt!! där lekte grabbarna med snöskoter på vattnet medans
vi brudar roade oss så gott de gick (missförstå mej inte de var kul)!
grillade lite korv och sen åkte vi till tvärålund  en snabbis.

efter de åkte vi till stan. johan kompå att han var hungrig så vi åt en subway macka
(eller typ smakade) var inte speciellt hungriga insåg vi när vi väl köpt den..
sen vidare till några av deras kompisar där vi såg lite film :) 
helt klart en väärdig dag :)
tack och bock!! :D

just nu hade jag tänkt gå och sova men ja är
inte så duktig på de så det blir nog lite sömn som vanligt..
(sen kvällar - tidig morgon) har helt klart svårt att sova!!
har drömmt hemska drömmar typ varannan natt i 100år nu!

dagens låt:  The goo goo dolls - black balloon

godnatt iaf. /SA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0