snaaart!! =)

.. åker vi till storsjöyran :)
de ska bli väldigt spännande!!
känns som att jag inte gjort så mkt i sommar
men nu äntligen ska de bli skönt med ett minne från
sommer 2008 ♥   :) great !

idag har jag och nettan gjort en skiva :)
(brorsan ska hjälpa mej att bränna ut den imorgon)=)
+ varit i stallet och kört bil med slääp.
idag gick de riktigt bra :) thans pappiii ♥

är mkt att göra imorgon.
känner mej en aning stressad men jag har ju en hel dag på mej
men jag ska båda hämta sovsäck och liggunderlag hos daniel
och lite grejer hos jesper + stallet, packa,äta lunch med mamma,
och fixa lite smågrejer (typ skivan).. men de blir nog super endå=)
stressar ju alltid i onödan! men jag tror problemet är
att jag vill ha läget under fullständig kontroll och då menar jag
typ ungefär kolla så alla andra har med sej alla sina grejer och
att allt går som planerat! haha! "super stressade storsjö sara"

nu ska jag snabbdammsuga och sen blir de nog natten för mej :)

Dagens låt:  goo goo dolls - big machine =)
                          (in my heart )


nattinatt !! =)

/SA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag värderade min blogg just när jag startade den och då var den typ värd 995 eller nått sånt, och sen nu när jag fixat den och fått fler besökare så ändras det ändå inte. Det suger hårt.. :P

2008-07-30 @ 12:49:06
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0