sjukhus besök


en sån kväll !
först sitter man och är as taggad på storsjö :)
skulle åka med magnus och hämta hans packning..
han ringer och säger
- nu är jag påväg
och en o enhalv timme senare börjar jag bli orolig att nått hänt så
jag ringer för att kolla!
nejmen då trycker han upptaget och en liten stunde efter får jag ett sms
- har voltat med bilen. är på sjukhuset!
ringer dej sen!

paaniiiik! ringer hans pappa men han vet inte så mkt förutom att
dom var påväg till sjukhuset..
i världens fart  (eller jaa så fort moppen kan gå) in och
och frågade efter min kära vän och dom visade mej till honom
och där ligger han glad men lite skitig !haha tack gode gud !! ;D
ingen större skada skedd!
så gott folk kör försiktigt !! 

http://www.vk.se/Article.jsp?article=205857




/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0