ligger efter..

ojoj förlåt alla, ja har inte skrivit på ett par dagar!
sorry men nu är jag igång igen=)

sov som sagt hoa erica i lilla sävar från fredag till lördag :)
fick en stark känsla av att jag inte ska gifta mej haha!
eller rättare sagt bli rik och skaffa bröllops fixare så jag
slipper all stress !

fick typ magsår när jag och erica var i sillviken hos hennes bror
och hans då blivade fru (fast nu fru).
stackarna hade miljoner saker att göra men jag tror de blev super tillslut!




vaknade på lördag morgon hos erica :) upp och prommenixade med the dog!
hon var pigg och glad, dock inte jag :P
erica börjde göra sej iordning men när hos hade tagit på sen klänningen hon skulle ha
får hon panik och säger: Dehär går inte!!!

så vi tar bilen i full fart ner på H&M och köper en ny klänning till erica (samma dag som brölloppet, bara några få timmar innan hon alltså ska sitta i kyrkan :O ) sjuk brud, hon gav mej  magsår igen ;) haha!
men hon lyckas alltid lösa allt! :)

kvällen fortsatte jag i innertavle, först red jag pållen (med nettan så klart)
sen fortsatte vi kvällen på subway och sen tillbaka till innertavle :) nice !
haha vi fick värsta rycket men de kan vi ta en annan gång ;) hahaha tookit!


sov hos nettan från lördag till söndag :)
söndagen kanske var den bästa dagen på hela sommaren !!
soligt väder! jag och nettan solade oh badade för fulla muggar <3
vi skulle sedan nförsöka oss på vofflor men de gick inte så bra för oss så
vi tänkte att de får bli pankakor av dom istället men de vart typ gröt!
jag förstår verkligen inte hur vi kunde misslyckas!? :O

sen for jag och övningskörde med pappa, de gick bra!
fast sen skulle jag köra med släp och de gick mindre bra!
gjorde en byngel !! :O host host de glömmer vi !



på kvällen var jag sjukt trött, satt vid datorn ett tag och sen ringer magnus
som var på teg så jag gick ut och pratade lite med han sen vare bara upp
och sooova :D

vaknade idag 05.10 och insåg att de regnade men jag tänkte
att de kan ju inte vara så faligt, de slutar nog snaart!
så med ett leende på läpparna så tog jag på mej regnjackan och brassade iväg
till jobbet!
de vart fruktansvääärt blött !!!!
när klockan slog 15.00 var jag mer än bara blöt, mer än bara dyngsur
mer är sjöblöt !!
ja tror ni förstår vart jag vill komma?
min mobil var tydligen inte vatten tät så nu är de vatten i displayen men den funkar endå ;)



käkade middag med min kära bror och for en sväng på rusta,
snaart kommer mami och papi på besök:) (dom har varit på ikea)

dagens låt: allstar lose - neverstore
tagga neverstore på storsjö !! :D

hoppas på sol imorgon !!
/SA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erica - alltid ute i sista stund.. :) Men de blev kanoners!

2008-07-22 @ 18:18:37
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0